Mesaje : 271 Puncte : 64424 Reputatie : 5 Data de inscriere : 20/10/2011 Varsta : 29 Localitate : sibiu
Subiect: Instalare Ascaria cap-coada 100% functionala ! Mar Ian 17 2012, 09:54
Bine v-am regasit .. m-am gandit sa fac un tutorial cap - coada pentru Ascaria deoarece nu am vazut nici un tutorial complet pana acum .. doar questul sau doar mapa . La celelalte tutoriale de instalare Ascaria nu functionala deoarece era postata pe bucati .. farmitata, asa ca m-am gandit sa fac acest tutorial . Va spun precis ca mie imi functioneaza perfect ! Cei care joaca NewWorld-Mt2 stiu asta ! Pentru cei care nu stiau este un fel de "Turnul Demonilor" doar ca altfel si intr-o mapa noua Acesta de mai jos este questul Ascaria !
Cod:
quest devildown begin state start begin when login begin if pc.get_map_index() == 202 then pc.set_warp_location(202, 3072, 12032) end end
when 30122.chat."Secretele Ascaria" begin say_title("Fantoma Razboinicului") say("") say("Am fost un foarte bun razboinic al Armatei Imperiale.") say("Pe atunci exista un taram care era pazit de") say("dragon. Acuma este cunoscut de noi sub") say("Numele - Valea Ascaria. Mie mi-as fost interzi sa") say("dau inforamtii despre acest loc infricosator, dar") say("as putea sa te teleportez acolo daca ai vrea,") say("dar nu uita ai nevoie de mult curaj.") say("") say_reward("Vrei sa te teleportez in Valea Ascaria?")
local s = select("Teleporteaza-ma", "Stau aci") if s == 1 then pc.warp(307200, 1203200) else return end end
when 8024.kill with pc.get_map_index()==202 begin local jump1 = number(1, 20) if jump1<=10 then chat("Ai gasit bucate de harta.") chat("Adu-o fantomei sura.") game.drop_item(30136, 1) else chat("In acest metin nu ai gasit bucata de harta..") end end
when 30121.chat."Bucata de Harta" begin
if pc.count_item(30136)>=1 then say("Ai gasit o bucata de harta?!") say("Lasa-ma sa vad!") pc.removeitem("30136", 1) wait() say("Bine, cred ca este..") say("Este okey.. Ne vedem mai tarziu!") wait() d.new_jump_all(202, 3182, 12142) d.setf("devillevel", 1) else say("Am auzit ca in aceste metine de prin zona") say("Se ascund bucati de harti,") say("Daca distrugi o piatra si gasesti o") say("Bucata de Harta, adumi-o mie si,") say("Te voi putea teleporta mai departem,") say("Astfel incat sa iti poti continua calatoria.") end end
when login with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 1 begin
-- Removed Schlüsselsteine aus deinem Inventar falls vorhanden, um Bugusing vorzubeugen. -- local boxto7= pc.count_item(30300) pc.remove_item(30300,boxto7) --------------------------------------------------------------------------------------------
local vid = d.spawn_mob(11510, 268, 311) d.regen_file("data/dungeon/dd_regen2.txt") d.set_unique("real", vid) d.setf("devillevel", 1) d.notice("Gaseste si distruge legendarul Pumnal de Foc.");
end
when 11510.kill with pc.in_dungeon() begin if d.is_unique_dead("real") then d.setf("devillevel", 2) d.jump_all(3542, 12825) end end
when 20083.chat."Traseuri Misterioase" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 2 begin say_title("Poeng-Hong") say("") say("Acest traseu.. Mi-ai adus aminte,") say("Demult cand alergam cu fratele meu pe aceste ") say("Traseuri, dar l-am pierdut pe fratele meu") say("Aceste drumuri sunt fosrte intortochiate.") say("Si trebuie sa ai grija..") say("") say("Daca l-as fi gasit pe fratele meu..") wait() d.setf("devillevel", 3) timer("devildown_spawnport", 1) d.jump_all(3347, 12810) end
when devildown_spawnport.timer begin d.regen_file("data/dungeon/dd_warps.txt") end
when 20080.chat."Poeng-Hong" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 3 begin say_title("Sao-Hae") say("") say("Fratele meu Poeng-Hong?") say("Te-ai inatalnit cu el?") say("Da el este fratele meu mai mare. Daca") say("as putea inca o data sa il mai pot vedea si") say("sa ii spun unde am fost atat timp.") say("") wait()
d.setf("devillevel", 4) timer("devildown_jump1", 1) end
when devildown_jump1.timer begin d.regen_file("data/dungeon/dd_regen3.txt") local vid = d.spawn_mob(1191, 803, 290) d.set_unique("real", vid) d.jump_all(3619, 12075) d.notice("Cauta si omoara Vrajitoare de Gheata , astfel incat"); d.notice("Paznicul din Subteran sa nu se mai ascunda."); end
when 1191.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 4 begin if d.is_unique_dead("real") then d.spawn_mob(20351 , 740 , 207) d.setf("devillevel", 5) end end
when 20351.chat."Paznicul din Subteran" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 5 begin say_title("Paznicul din Subteran") say("Mi se spune Paznicul din Subteran.") say("Am stat mult timp aici si cunosc") say("zona mai bin ca tine, ca sa zic asa.") say("") say("Te-as putea teleporta la vechiile Sigilii.") say("Eu nu as putea sa merg acolo.") say("Locul acela este destul de sinistru.") say("") wait() d.setf("devillevel", 6) timer("devildown_jump2", 2) end
when devildown_jump2.timer begin d.jump_all(4426, 12370) d.regen_file("data/dungeon/dd_regen4.txt") d.spawn_mob(30101, 1241, 250) d.spawn_mob(30101, 1246, 242) d.spawn_mob(30101, 1255, 243) d.spawn_mob(30101, 1259, 250) d.spawn_mob(30101, 1254, 258) d.spawn_mob(30101, 1246, 258) d.spawn_mob(9003, 1167, 363) d.spawn_mob(9012, 1374, 250) d.setf("devildownstone_count", 6) timer('devildownstone1', 300) d.notice("Pentru ca portalul la Dragonul Rosu sa se deschida , trebuie"); d.notice("sa fie deschise toate Sigiliile Vechi. Aveti 20 de minute"); d.notice("pentru a deschide cele 6 Sigilii."); end
when devildownstone1.timer begin d.notice("Timp ramas: 15 Minute") timer('devildownstone2', 300) end
when devildownstone2.timer begin d.notice("Timp ramas: 10 Minute") timer('devildownstone3', 300) end
when devildownstone3.timer begin d.notice("Timp ramas: 5 Minute") timer('devildownstone4', 300) end
when devildownstone4.timer begin d.notice("Timpul s-a terminat,") d.notice("Ve-ti fi teleportat afara.") d.exit_all() end
when 2512.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 6 begin local KILL_COUNT_FOR_DROP_DEVIL_KEY = 15 local n =d.getf("count") + 1 d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_DEVIL_KEY then game.drop_item(50084, 1) d.setf("count", 0) end end
when 30101.take with item.vnum == 50084 and d.getf("devillevel") == 6 begin npc.purge() item.remove() d.setf("devildownstone_count", d.getf("devildownstone_count") - 1) if d.getf("devildownstone_count") <= 0 then d.setf("devillevel", 7) -- Setzt die Timer von der Vorletzen EBENE auf 800000 Sec. -- Um das nachträgliche herausfliegen zu vermeiden. timer('devildownstone1', 800000) timer('devildownstone2', 800000) timer('devildownstone3', 800000) timer('devildownstone4', 800000) -------------------------------------------------------- d.notice("Ai deschis toate Sigiliile Vechi.") d.notice("Portalul la Dragonul Rosu s-a deschis.") timer("devildown_nexttimer", 3) else d.notice("Mai ai de deschis "..d.getf("devildownstone_count").." Sigilii") end end
when devildown_nexttimer.timer begin d.jump_all(4374, 12740) -- Firstspawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss1.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer1", 60) end
when devildown_bosstimer1.timer begin -- 2. Spawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss2.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer2", 60) end
when devildown_bosstimer2.timer begin -- 3. Spawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss3.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer3", 60) end
when devildown_bosstimer3.timer begin -- 4. Spawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss4.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer4", 60) end
when devildown_bosstimer4.timer begin -- 5. Spawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss5.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer5", 60) end
when devildown_bosstimer5.timer begin -- 6. Spawn !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss6.txt") ------------------ timer("devildown_bosstimer_last", 60) end
when devildown_bosstimer_last.timer begin -- Endspawn mit Drache !!! d.regen_file("data/dungeon/dd_boss7.txt") local vid = d.spawn_mob(2291, 1302, 708) d.set_unique("real", vid) ------------------ end
when 2291.kill with pc.in_dungeon() begin if d.is_unique_dead("real") then d.setf("devillevel", 0) d.notice("Ai invins Dragonul Rosu, Paznicul din Subteran e liber acum."); d.notice("Vei fi teleportat la inceput in 20 de secunde.."); timer("devildown_escapetimer", 20) end end
when devildown_escapetimer.timer begin d.exit_all() end
end end
Nota: Puteti copia quest-ul de aici sau va recomand downladati resursele de la final !
Ce contine pachetul de resurse Ascaria ? - Harta - Client Side/Server Side - Query pentru Navicat a monstriilor - Adaugarea monstrilor in "Valea Ascaria" - Necesare pentru client ( Pentru a vedea mobi in caz ca nu ii vedeti )
INSTALARE 1.0 Instalare In FilleZilla - copiati continutul din "FTP/usr" in FilleZilla in "/usr" - daca va zice ca exsista deja fisierul dati sa-l suprascrie 1.1 Instalarea Questului - dupa ce ati facut pasii de la 1.0 mergeti in Consola Virtuala (Virtual PC, Virtual Box.. etc) - scrieti urmatoarele :
Cod:
cd /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest ./qc devildown.quest
1.2 Instalare Mapa - Server Side Daca ati terminat pasul 1.0 sa trecem la instalarea mapei in Server ! - Mergeti in /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/map - Deschideti fisierul index cu Notepad++ - adaugati la final urmatoarea linie:
Cod:
456 metin2_map_dd
- salavati si inlocuiti fisierul vechi - Dupa asta mergeti in /usr/rain/channel - Deschideti fisierul tt cu Notepad ++ - Si adaugati la finalul linilor la care am adaugat si eu 456 ca in exemplul urmator : Asa ar trebui sa arate fisiserul tt
Atentie primele 3 linii nu le modificati ! - Salvati si inlocuiti fostul fisier ! - Mergem in /usr/rain/channel/game2 - Deschideti cu Notepad ++ fisierul CONFIG si adaugati la finalul linei la care am pus si eu 456 ca in ex urmator: Fisierul CONFIG ar trebui sa arate ceva de genul:
- Salvati fisierul si inlocuitil pe cel vechi - Mergeti in /usr/rain/channel/game99 - Dechideti fisierul CONFIG cu Notepad++ si adaugati la finalul liniilor unde am adugat si eu 456 ca in ex urmator: El ar trebui sa arate ceva de genul:
Salvati si inlocuiti fisierul vechi ! Nota: Fisierele index,tt si CONFIGURILE nu trebuie sa arate 100% exact ca la mine ![/spoiler]
2.0 Instalare in Navicat/MySql - Va logati in Navicat - Mergeti la player - Dati Click Dreapta pe player si dati Execute SQL file si selectati fisierul mob.sql din fisierul DB - Start
3.0 Instalare in Client - Copiem din Folderul pack cele 10 fisiere si le punem in folderul pack al clientului - Le suprascriem 3.1 NpcList.txt - despachetam root.eix & root.epk - Copiem si suprascriem npclist.txt cu cel vechi - Impachetam inapot root.eix & root.epk 3.2 Texturi MAPA - copiem folderul season1 si il punem in folderul principal al clientului - descpachetam root.eix & root.epk cautam atlasinfo.txt si adaugam la final urmatoarea linie :
Cod:
season1/metin2_map_dd 307200 1203200 8 8
salvam si inpachetam la loc root.eix & root.epk si le inlocuim pe cele vechi
Nota:Unele cliente au npclist.txt si atlasinfo.txt in folderul principal al lor , si trebuie doar suprascrise/modificate ![/spoiler]
In caz ca nu ati reusit sa instalati mapa in client, folositi clientu 3.7 sau 3.5 by abesgaara care o are deja implementata!
Download resurse : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] Download npclist.txt : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] Quest 100% funtional (cel de mai sus) : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] Pentru probleme si informatii lasati un reply aici ! Traducere si tutorial by DanyBany !
Aici aveti o prezentare a Ascaria de la metin2 GX pentru cei care nu stiu cum arata sau cum functioneaza !
SURSA: 4METIN
gabrielcontu
Mesaje : 4 Puncte : 19546 Reputatie : 5 Data de inscriere : 19/09/2013 Varsta : 33 Localitate : romania