Distractie Placuta !!!
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Distractie Placuta !!!

Bine Ati Venit. Va Rugam Cititi Regulamentul forumului Pentru o Mai Buna Desfasurare intre useri forumului.Daca Nu Sunteti Inregistrati Va Rugam Sa Va Inregistrati Pentru A Mari Comunitate. Va Multumim.
 
AcasaPortalCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare
Acolo ma aflu!
Vizitatori
reclama
Click Here

 

 Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important

In jos 
AutorMesaj
MinG2010
Administrator.
Administrator.
MinG2010


Bara Warn : Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important 111010
Mesaje : 355
Puncte : 1035527
Reputatie : 112
Data de inscriere : 31/07/2010
Varsta : 29
Localitate : Botosani

Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important Empty
MesajSubiect: Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important   Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important Icon_minitimeJoi Oct 07 2010, 18:43

Ca pasionat de jocuri online n-am apucat niciodată să scriu despre ele. După aproape 5 ani de navigat, descoperit şi jucat în browser am câştigat destui prieteni, am cunoscut multă lume şi pot spune că, în orice colţ al lumii m-aş duce, aş avea cu cine bea o bere, aş avea unde rămâne peste noapte şi n-aş muri de foame dacă aş alege să fac ocolul Pământului in 80 de zile fără niciun ban in buzunar.


Comunitatea creşte, dar şi distruge un joc online!
Asta e ca şi cum aş spune că 1+1=2, dar începând a juca un MMORPG încă din varianta alfa si continuând aproape patru ani în public version, am trecut prin toate etapele de dezvoltare ale unui astfel de joc şi sunt în măsură să demonstrez că în domeniul ăsta 1+1 nu fac întodeauna 2.

Ca dezvoltator, ideea şi scenariul îţi aduc în proporţie de 50% succesul de mai târziu. Ideea şi scenariul aduc useri noi. Restul depinde de features-urile cu care reuşeşti sa îţi ţii conectaţi oamenii pe site. Să-i faci să revină in fiecare zi! Depinde de modul cum sunt implementate features-urile, astfel încât să ai cât mai puţine buguri, şi depinde de felul în care sunt aduse chestiile noi, astfel încât userii pe care i-ai pescuit deja să nu se plictisească. Şi poate cel mai important factor al dezvoltării este nivelul de dependenţă creat şi impactul acestuia asupra comunităţii. (Stilul underground sau un manager de fotbal vor genera garantat dependenţă)

Un scenariu bine pus în cod şi un design plăcut măresc rapid numărul userilor înregistraţi. Comunitatea creşte piramidal pe principiul din gură în gură. Dacă este şi un joc care implică interacţiune între useri întru formarea propriei colectivităţi, cu atât mai bine, pentru că eu voi avea nevoie la un moment dat să-mi aduc prietenii alături de mine. Să-mi creez propria-mi comunitate. La rândul lor, prietenii mei vor avea nevoie de prietenii lor şi aşa mai departe.

De-acum înainte, dezvoltatorul trebuie să asigure o desfăşurare cât mai bună a competiţiei. Iar marea problemă a comunitaţilor MMORPG este că întotdeauna numărul celor care vor exploata buguri va fi infinit mai mare decât al celor care le vor raporta. Şi e aproape imposibil să creezi o versiune stabilă in primii trei ani de existenţă. Astfel, membrii comunităţii se împart în buni şi răi. De obicei bunii vor primi poziţii în structura organizatorică a jocului, iar răii vor fi pe poziţii cât mai înalte în statistici. Scopul celor buni va fi să-i prindă pe cei răi.

Un MMORPG bazat pe acţiuni repetitive va atrage şi useri tentaţi să folosească scripturi externe ce le vor aduce beneficii in joc. Imaginaţia mai multor oameni (comunitatea) are efecte catastrofale, uneori, asupra desfăşurării evenimentelor.

Evoluţia comunităţilor MMORPG-urilor este ca în economie. Boom şi recesiune. Cu cât numărul scandalurilor între membrii este mai numeros pe panta creşterii, cu atât recesiunea va fi mai dureroasă şi cu repercursiuni pe panta viitoarei creşteri. Exemplu [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] si [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Cum manipulezi o comunitate MMORPG
Sunt două părţile care pot manipula o comunitate MMORPG. Membrii staff-ului jocului şi userii care ajung să aiba putere de decizie asupra evenimentelor ce se vor petrece in joc. De obicei, puterea userilor e mai mare decât cea a staff-ului.

Un user care ajunge să cunoască jocul, un user care are performanţe câştigă uşor simpatia maselor, prin prisma faptului că poate garanta beneficii. Cel care va da mai departe către alţi useri din cunoştinţele sale, cel care va spune tips and tricks-uri şi altora şi cel care va juca nu numai pentru el, dar şi pentru alţii… va ajunge cu siguranţă un user cu o putere infinit mai mare decât a unui membru al staff-ului.

Cu siguranţă îşi va atrage şi antipatii, pentru că o comunitate e formată din mai multe comunităţi adverse.

Spre amuzament, eu am reuşit să-mi formez propria-mi comunitate în toţi anii aştia, care nu e mică deloc şi am primit ameninţări cu bătaia, am fost apreciat, am prieteni care mi-au spus: «Frate, am fost la o petrecere şi din vorbă in vorbă am ajuns să spun de shobo şi am fost întrebat “Care shobo? Ăla care joacă jocul cutare?! Păi zi-i, frate, să mă înveţe şi pe mine să fac aia, să fac ailalta!”» Şi tot aşa, am reuşit să atrag oameni spre social news sites gen [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] pentru a-mi urmări propriile scopuri.

Poate cu o proximă ocazie o să gasesc şi despre cum câştigă bani MMORPG-urile.Bafta si o Zi Buna MinG
Sus In jos
http://ming.my-rpg.com
 
Despre MMORPG-uri Şi Comunităţi Create În Jurul Lor!!! Important
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Ce Este MMO/MMORPG ?
» Lista MMORPG
» TLBB MMORPG
» Top 100 servere private MMORPG
» Totul despre itemele din metin2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Distractie Placuta !!! :: MMORPG :: Despre MMORPG-
Mergi direct la: